SAY WHAT ?!



Hey guys, wanna know what? Saya dapat PLKN ! cool right, checked just now, SAH ! dalam 6 orang classmates dapat PLKN and one and only ja bestfriend sa dari 10 orang yang dapat. Yang nda mau ikut dapat, yang mau ikut nda dapat, kesiannn. hihi. harap dapat yang dekat ja, nda mau lah aku jauh-jauh ni. hahahaha. Pendek lah cuti saya ni, hahaha. nda apa, asalkan berbaloi. best bah PLKN. I'll try my best. hihi. Tapi sebelum itu SPM, jangan lupa yo. i have to get da boom punya result, *sorry bahasa ku rojak* i have to rush now, minggu depan saya start okay. gila kan -.- biar lah, asalkan nda menyesal nanti. SYD lagi. 

I just got my sidebar fixed, cool right sebab bingung cari tutorial fixed sidebar. jumpa dekat blog mat salleh ni, hahaha. Oh yeah, if guys have some requests that you would like to, just tweet me or add my facebook. I'll consider it, hehe. jangan takut saya nda makan orang . haha. kbaii :)

No comments:

Post a Comment